Tupakkatuotteiden tuoteperhemainonnasta markkina- ja tavaramerkkioikeudellisena ongelmakompleksina
Finna-arvio
Tupakkatuotteiden tuoteperhemainonnasta markkina- ja tavaramerkkioikeudellisena ongelmakompleksina
Tallennettuna:
Ulkoasu |
134, [17] sivua ; 21 cm |
---|---|
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Huomautukset |
Pohjautuu 1996 hyväksyttyyn lisensiaattityöhön Tupakkatuotteiden tuoteperhemainonnan sääntelyn kehitys Suomessa sekä sen suhde tavaranmerkkioikeuteen ja sanan- ja ilmaisunvapauteen. |
Julkaisija |
Helsinki :
Helsingin yliopisto,
1997.
|
Sarja | Helsingin yliopiston yksityisoikeuden laitoksen julkaisuja, ISSN 0788-8007; 56. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Jukka Palm |
ISBN |
951-45-7885-6 nidottu |
Hae kokoteksti |