Kirjasto on 2.4.2024 alkaen avoinna ma–to 12–18. | Poikkeavat aukioloajat

Tietoa meistä

Eduskunnan kirjasto on avoin kaikille. Palvelemme eduskunnan lisäksi jokaista, joka tarvitsee tietoa eduskunnasta, oikeudesta tai yhteiskunnasta. Tietoa kirjastosta ja arkistosta.

Hakiessasi Eduskunnan kirjaston aineistoa käytä kirjaston omaa Selma-hakupalvelua. Selma-hakupalvelussa olevat kirjojen tiedot ovat osa valtakunnallista finna.fi-palvelua.

Eduskunnan kirjaston kokoelmat, palvelut ja asiantuntemus ovat kaikkien käytettävissä. Suurin osa palveluistamme on maksuttomia. Asiakaspalvelussa neuvomme ja opastamme sinua kirjaston ja sen kokoelmien ja tietokantojen käytössä. Laina-aika on 28 päivää.

Tule Eduskunnan kirjastoon Aurorankatu 6:een! Tavoitat asiakaspalvelun myös numerosta 09 432 3423 tai sähköpostilla kirjasto.lainaus@eduskunta.fi.

Otamme mielellämme vastaan palautetta uudesta hakupalvelustamme.

Mikä Finna on? -sivulta saat tietoa Finnasta ja Finnassa mukana olevista organisaatioista.