Kansallinen kulttuuri matkailuyrityksen vetovoimatekijänä : markkinoinnin case-tutkimus kulttuuria hyödyntävistä matkailuyrityksistä = Culture and heritage as an attractions [attraction] in tourism industry : a marketing case study on the tourism companies utilising culture
Finna rating
Kansallinen kulttuuri matkailuyrityksen vetovoimatekijänä : markkinoinnin case-tutkimus kulttuuria hyödyntävistä matkailuyrityksistä = Culture and heritage as an attractions [attraction] in tourism industry : a marketing case study on the tourism companies utilising culture
Saved in:
Physical Description |
138 sivua |
---|---|
Language |
Finnish |
Language of Original Work |
Finnish |
Language of Abstract |
fin eng |
Publisher |
Oulu :
Oulun yliopisto, Pohjois-Suomen tutkimuslaitos,
1995.
|
Series | Research reports / University of Oulu, Research Institute of Northern Finland, ISSN 0785-4501; 127. |
Classification | |
Subjects | |
Additional Information | Tapani Piirala |
ISBN |
951-42-3997-0 |
Get full text |