Kansallinen kulttuuri matkailuyrityksen vetovoimatekijänä : markkinoinnin case-tutkimus kulttuuria hyödyntävistä matkailuyrityksistä = Culture and heritage as an attractions [attraction] in tourism industry : a marketing case study on the tourism companies utilising culture
Finna-arvio
Kansallinen kulttuuri matkailuyrityksen vetovoimatekijänä : markkinoinnin case-tutkimus kulttuuria hyödyntävistä matkailuyrityksistä = Culture and heritage as an attractions [attraction] in tourism industry : a marketing case study on the tourism companies utilising culture
Tallennettuna:
Ulkoasu |
138 sivua |
---|---|
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Tiivistelmän kieli |
fin eng |
Julkaisija |
Oulu :
Oulun yliopisto, Pohjois-Suomen tutkimuslaitos,
1995.
|
Sarja | Research reports / University of Oulu, Research Institute of Northern Finland, ISSN 0785-4501; 127. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Tapani Piirala |
ISBN |
951-42-3997-0 |
Hae kokoteksti |