Konsumentkrav på TV-reklam till barn och unga : konklusioner från ett nordiskt seminarium = Lapsiin ja nuoriin kohdistuvan televisiomainonnan kuluttajavaatimukset : yhteenveto pohjoismaisesta seminaarista = Consumer protection requirements for television advertising to children and youth : conclusions from a Nordic seminar
Finna-arvio
Konsumentkrav på TV-reklam till barn och unga : konklusioner från ett nordiskt seminarium = Lapsiin ja nuoriin kohdistuvan televisiomainonnan kuluttajavaatimukset : yhteenveto pohjoismaisesta seminaarista = Consumer protection requirements for television advertising to children and youth : conclusions from a Nordic seminar
Tallennettuna:
Ulkoasu |
27 sivua |
---|---|
Kieli |
ruotsi suomi englanti |
Alkuteoksen kieli |
ruotsi |
Huomautukset |
Tiltak mot urimelig reklamepåvirkning overfor barn och unge -projektin loppuraportti. Suom. käännös Maija Poumila. Translated by David Fisher. |
Julkaisija |
Københamn :
Nordisk Ministerråd,
1989.
|
Sarja | NORD, 1989:54. NEK-rapport, ISSN 0800-2770; 1989:5. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | [Nordisk Embetsmannskomité for Konsumentspørsmål] |
ISBN |
87-7303-329-4 91-7996-163-0 |
Kontrolloimaton nimeke |
Lapsiin ja nuoriin kohdistuvan televisiomainonnan kuluttajavaatimukset Consumer protection requirements for television advertising to children and youth |
Hae kokoteksti |