Esiopetus, koulutuksellisen tasa-arvon sinetti? : oppivelvollisuuskoulutuksen ja esiopetuksen tasa-arvotulkintojen muotoutuminen suomalaisissa koulutusmietinnöissä ja opetussuunnitelmissa 1940-luvulta 1990-luvulle
Esiopetus, koulutuksellisen tasa-arvon sinetti? : oppivelvollisuuskoulutuksen ja esiopetuksen tasa-arvotulkintojen muotoutuminen suomalaisissa koulutusmietinnöissä ja opetussuunnitelmissa 1940-luvulta 1990-luvulle
Tallennettuna:
Ulkoasu |
260 sivua |
---|---|
Kieli |
suomi |
Tiivistelmän kieli |
fin eng |
Julkaisija |
Tampere :
Tampereen yliopisto,
1998.
|
Opinnäyte | Väitöskirja Tampereen yliopisto |
Sarja | Acta Universitatis Tamperensis, ISSN 1455-1616; 624. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Jorma Virtanen |
ISBN |
951-44-4434-5 |
Hae kokoteksti |