Kansallinen kulttuuri matkailuyrityksen vetovoimatekijänä : markkinoinnin case-tutkimus kulttuuria hyödyntävistä matkailuyrityksistä = Culture and heritage as an attractions [attraction] in tourism industry : a marketing case study on the tourism companies utilising culture
Finna-recension
Kansallinen kulttuuri matkailuyrityksen vetovoimatekijänä : markkinoinnin case-tutkimus kulttuuria hyödyntävistä matkailuyrityksistä = Culture and heritage as an attractions [attraction] in tourism industry : a marketing case study on the tourism companies utilising culture
Sparad:
Fysisk beskrivning |
138 sivua |
---|---|
Språk |
finska |
Originalverkets språk |
finska |
Språk i abstract |
fin eng |
Utgivare |
Oulu :
Oulun yliopisto, Pohjois-Suomen tutkimuslaitos,
1995.
|
Serie | Research reports / University of Oulu, Research Institute of Northern Finland, ISSN 0785-4501; 127. |
Klassifikation | |
Ämnen | |
Mer information | Tapani Piirala |
ISBN |
951-42-3997-0 |
Hämta fulltext |