Från 2.4.2024 biblioteket har öppet mån–tor 12–18. | Avvikande öppettider

Sökning

Hänvisningar gällande denna post

APA-referens

Pohjoismaiden ministerineuvosto & Informations psykolog(yhtiö). (1991). Att identifiera reklam: En undersökning om människors möjligheter att identifiera reklam som sådan. Nordisk Ministerråd.

Chicago-stil citat

Pohjoismaiden ministerineuvosto och Informations psykolog(yhtiö). Att Identifiera Reklam: En Undersökning Om Människors Möjligheter Att Identifiera Reklam Som Sådan. København: Nordisk Ministerråd, 1991.

MLA-referens

Pohjoismaiden ministerineuvosto och Informations psykolog(yhtiö). Att Identifiera Reklam: En Undersökning Om Människors Möjligheter Att Identifiera Reklam Som Sådan. Nordisk Ministerråd, 1991.

Harvard-stil citat

Pohjoismaiden ministerineuvosto & Informations psykolog(yhtiö). 1991. Att identifiera reklam: En undersökning om människors möjligheter att identifiera reklam som sådan. København: Nordisk Ministerråd.

Kom ihåg att kontrollera att källhänvisningarna är korrekta innan du använder dem i din text.