Record Citations
APA CitationPohjoismaiden ministerineuvosto & Informations psykolog(yhtiö). (1991). Att identifiera reklam: En undersökning om människors möjligheter att identifiera reklam som sådan. Nordisk Ministerråd.
Chicago Style CitationPohjoismaiden ministerineuvosto and Informations psykolog(yhtiö). Att Identifiera Reklam: En Undersökning Om Människors Möjligheter Att Identifiera Reklam Som Sådan. København: Nordisk Ministerråd, 1991.
MLA CitationPohjoismaiden ministerineuvosto and Informations psykolog(yhtiö). Att Identifiera Reklam: En Undersökning Om Människors Möjligheter Att Identifiera Reklam Som Sådan. Nordisk Ministerråd, 1991.
Harvard Style CitationPohjoismaiden ministerineuvosto & Informations psykolog(yhtiö). 1991. Att identifiera reklam: En undersökning om människors möjligheter att identifiera reklam som sådan. København: Nordisk Ministerråd.